
Przetargi / Obwieszczenia
-
OGŁOSZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych obszarów w gminie Brańszczyk – etap II oraz przeprowadzeniu strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
Na podstawie art. 17 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 poz. 1130 ze zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Brańszczyk Uchwały nr XVIII.114.2025 z dnia 30 kwietnia 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych obszarów w gminie Brańszczyk – etap II.Granice opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego określa wyżej wymieniona uchwała dostępna do wglądu w Urzędzie Gminy Brańszczyk oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Brańszczyk pod adresem: https://bip.branszczyk.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=6397Jednocześnie stosownie do art. 39 ust 1. w związku z art. 46 ust. 1 pkt. 1, art. 51 ust. 1 oraz art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2023 poz. 1094 z późn. zm.) zawiadamiam o przystąpieniu do sporządzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko do ww. projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującej w szczególności sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko.Dokumentacja sprawy znajduje się w Urzędzie Gminy Brańszczyk, ul. Jana Pawła II 45, 07-221 Brańszczyk i można się z nią zapoznać w godzinach pracy Urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Brańszczyk.Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 lipca 2025 r. Wnioski należy składać na piśmie: osobiście w Urzędzie Gminy Brańszczyk, pocztą na adres ul. Jana Pawła II 45, 07-221 Brańszczyk, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2021 poz. 1797 ze zm.) na adres: sekretariat@branszczyk.pl lub na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (epuap: /ugbranszczyk/SkrytkaESP). Wniosek powinien zawierać: nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.Wniosek do projektu planu miejscowego należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz.U. poz. 2509).Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Brańszczyk.Wójt Gminy BrańszczykWiesław Przybylski -
Brańszczyk, dnia 13.06.2025 r.
WÓJT GMINY BRAŃSZCZYKna podstawie art. 35 ust.1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1145 z późn. zm.) informuje, że na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Brańszczyku przy ul. Jana Pawła II 45, 07-221 Brańszczykzostał wywieszony wykaz nieruchomości stanowiących własność Gminy Brańszczyk, przeznaczonych do sprzedaży,
działka oznaczona numerem ewidencyjnym:• 105/20 o powierzchni 0,1139 ha, położona w obrębie Dalekie – Tartak -
WÓJT GMINY BRAŃSZCZYK OGŁASZA
PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY
na sprzedaż niezabudowanej nieruchomości gruntowej oznaczonej numerem ewidencyjnym: - 105/3 o powierzchni 0,1317 ha położona w obrębie Dalekie-Tartak, gm. Brańszczyk, powiat wyszkowski, woj. mazowieckie, dla której Sąd Rejonowy w Wyszkowie, IV Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą Nr OS1W/00023746/5Zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego działka ma przeznaczenie pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną, ozn. w planie symbolem B5 MN.
Cena wywoławcza nieruchomości nr 105/3 – 100 000,00 zł (wadium 10 000,00 zł)
Przetarg w formie licytacji odbędzie się w dniu 16 lipca 2025 r. o godz. 10.00 w budynku Urzędu Gminy w Brańszczyku, ul. Jana Pawła II 45 (pokój 1).Przystępujący do przetargu winni wpłacić wadium w pieniądzu w wysokości podanej w nawiasach z adnotacją: „Przetarg w dniu 16.07.2025 r., Dalekie-Tartak”, najpóźniej do dnia 10 lipca 2025 r. przelewem lub w kasie banku w Urzędzie Gminy w Brańszczyku na rachunek 31 8923 1063 0500 0710 2005 0160. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek Urzędu Gminy w Brańszczyku.
Osoby przystępujące do przetargu powinny posiadać następujące dokumenty:1) Dokument tożsamości.2) Przy nabywaniu nieruchomości przez jednego z małżonków do majątku wspólnego, należy złożyć pisemną zgodę drugiego małżonka na dokonanie nabycia z podaniem numeru nieruchomości oraz notarialnym potwierdzeniem własnoręczności podpisu.3) Pełnomocnictwo w formie dokumentu elektronicznego powinno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.4) Pełnomocnicy powinni złożyć pełnomocnictwo z poświadczeniem własnoręczności podpisu.5) W przypadku pełnomocnictwa w formie aktu notarialnego - wypis lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem.6) W przypadku osób prawnych należy przedłożyć dokument uprawniający do reprezentowania firmy (np. informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu z Rejestru Przedsiębiorców).
Całą wylicytowaną kwotę, po uwzględnieniu wadium należy wpłacić, najpóźniej w terminie 3 dni przed datą zawarcia aktu notarialnego.Koszt zawarcia umowy notarialnej i opłat sądowych pokrywa kupujący.W przypadku uchylenia się od zawarcia aktu notarialnego wadium ulega przepadkowi na rzecz Gminy.Szczegółowe informacje dotyczące przetargu można uzyskać w Urzędzie Gminy w Brańszczyku (pokój 12) lub tel. (29) 59 29 319. Ogłoszenie zostało wywieszone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Brańszczyku oraz na stronie: bip.branszczyk.pl oraz zostało zamieszczone w prasie o zasięgu lokalnym
Wójt Gminy Brańszczykprof. dr hab. Wiesław Przybylski -
Burmistrz Wyszkowawojewództwo mazowieckie
OGŁOSZENIE
o rozpoczęciu drugich konsultacji społecznych dotyczących miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Wyszków dla wybranego obszaru przemysłowego położonego w miejscowości Ślubów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko – do obszaru planu należą działki nr: 424, 425, 426, 427/2, 427/1, 428/2 położone w Ślubowie.
Na podstawie art. 17 pkt 11 w zw. z art. 8h ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.) oraz art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024r., poz. 1112 ze zm.) zawiadamiam o rozpoczęciu drugich konsultacji społecznych dotyczących miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Wyszków dla wybranego obszaru przemysłowego położonego w miejscowości Ślubów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko – do obszaru planu należą działki nr: 424, 425, 426, 427/2, 427/1, 428/2 położone w Ślubowie - sporządzanego na podstawie uchwały Nr LXIV/717/23 Rady Miejskiej w Wyszkowie z dnia 28 grudnia 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Wyszków dla wybranego obszaru przemysłowego położonego w miejscowości Ślubów.Projekt planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko dostępny będzie w Urzędzie Miejskim w Wyszkowie, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, pok. 131 w godzinach pracy Urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wyszkowie (https://bip.wyszkow.pl:PRAWO MIEJSCOWE →Miejscowe plany zagospodarowania →Projekty w trakcie konsultacji społecznych →AktualnePRAWO MIEJSCOWE → Miejscowe plany zagospodarowania →Plany Miejscowe w trakcie procedury planistycznej →Projekt mpzp gminy Wyszków dla wybranego obszaru przemysłowego położonego w miejscowości Ślubów) od dnia 16.06.2025r. do dnia 15.07.2025r.Zainteresowani mogą składać uwagi do wyżej wymienionego projektu planu miejscowego oraz prognozy oddziaływania na środowisko. Uwagi należy składać za pomocą FORMULARZA „PISMA DOTYCZĄCEGO AKTU PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO” w terminie od dnia 16.06.2025r. do dnia 15.07.2025r.Formularz dostępny jest w siedzibie tutejszego urzędu, na stronie internetowej Gminy Wyszków (https://www.wyszkow.pl/) oraz na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wyszkowie – https://bip.wyszkow.pl/ (Zakładka Prawo Miejscowe/Miejscowe Plany Zagospodarowania/Plany w trakcie procedury planistycznej/Formularz pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego).Uwagi można składać w formie:• papierowej – osobiście lub listownie na adres Urzędu Miejskiego w Wyszkowie(Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków)• elektronicznej na adres elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: /5f95b8iqqn/skrytka,adres e-dorączeń: AE:PL-69385-45998-SJWES-30 lub adres poczty elektronicznej e-mail: gmina@wyszkow.plUwaga musi zawierać imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej (o ile taki posiada) wnioskodawcy, a także wskazanie, czy wnioskodawca jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem. Wnioskodawca może także podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak: adres do korespondencji lub numer telefonu.Konsultacje społeczne obejmują następujące formy:
1. Zbieranie uwag do projektu planu miejscowego oraz prognozy oddziaływania na środowisko w terminie od dnia 16.06.2025 r. do dnia 15.07.2025 r.;2. Spotkanie otwarte, które odbędzie się dnia 26.06.2025 r. w Urzędzie Miejskim w Wyszkowie – w pokoju 130, w godzinach od 17.00 do 18.00;3. Dyżuru projektanta, który odbędzie się dnia 26.06.2025 r. w Urzędzie Miejskim w Wyszkowie – w pokoju 130, w godzinach od 16.00 do 17.00;4. Punktu konsultacyjnego w siedzibie Urzędu Miejskiego w WyszkowieAleja Róż 2, 07-200 Wyszków, pok. nr 131, tel. 29 743 77 60 w godzinach pracy Urzędu (poniedziałek – piątek: 8:00 – 16:00).
Pełna treść klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Miejskimw Wyszkowie dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wyszkowie
BurmistrzPiotr Wojciech Płochocki -
Załącznik Nr 2 do Zarządzenie Nr 0050.66.2025 Wójta Gminy Długosiodło z dnia 12 czerwca 2025 r.
INFORMACJAWójt Gminy Długosiodło na podstawie art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1145 z późn. zm.) informuje, że na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Długosiodło oraz na stronie internetowej: bip.dlugosiodlo.pl dostępny jestwykaz nieruchomości przeznaczonych do oddania w najem.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Długosiodło, pokój nr 15, lub telefonicznie (29) 64 23 655 w godzinach pracy Urzędu.
Najnowsze informacje
- SIATKÓWKA: Ofensywa transferowa Campera trwa
- Kryzys? Ośrodki wsparcia dla dzieci, młodzieży i dorosłych czekają
- Prawo na wyciągnięcie ręki - EWSPA umożliwia naukę w trybie zaocznym i zdalnym
- Długi weekend na Mazowszu!
- Z „Kopernika” na europejskie ścieżki kariery (FOTO)
- „Wioski bez troski” – rozstrzygnięcie I etapu konkursu (FOTO)
- Program Czyste Powietrze w nowej odsłonie. Nareszcie ciepły, zdrowy dom na lata
- Kobieta aresztowana za znęcanie
- Kino plenerowe – po 95 latach „Janko Muzykant” ponownie w pałacu Skarżyńskich (FOTO)
- Finanse w mieście – jak pogodzić domowe wydatki z prowadzeniem biznesu

Pobierz gazetkę promocyjną
Oferta ważna: 18-29.06.2025 lub wg terminów przy produktach.